poniedziałek, 4 maja 2009

Wracam po weekendzie pełnym wrażeń.Tym razem byliśmy na wsi ,nie muszę mówić jak wypoczęłam cudownie .Zdjęcia wkleję w nie dalekiej przyszłości.

Teraz będzie o mojej butli na winko ,kupiłam ja co prawda już dawno ,ale jakoś nie było okazji by bliżej ja pokazać co teraz pośpiesznie czynię










Jak ją ujrzałam tylko od razu wiedziałam że musi być moja.Jeszcze piękniej prezentuje się w czerwonej sukni winnej niestety same wiecie długi weekend więc się delektowałam.


Kiedy ją znowu napełnie wtedy obfoce ją jeszcze raz byście mogły zachwycać się jej wspaniałym wnętrzem .

5 komentarzy:

  1. Piękna butla i jaki ma cudny kranik. Zazdroszczę ;-))))))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście fantastyczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba was zapisze do grona najczęściej komentujących mojego bloga.

    A TAK NA SERIO TO WIELKIE DZIĘKI DLA WAS ŻE JESTEŚCIE TU ZE MNĄ
    bUZIOLE POSYŁAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za miły komentarz na moim blogu.Miło u Ciebie,będę wpadać.
    Rewelacyjna ta butla.No i zgadzam sie z Tobą,że z winkiem wygląda lepiej...Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna butla! koniecznie pokaż napełnioną :) (p.s. podoba mi się pomysł pobielenia krzeseł z Ikei ;])... Julia (Tygiel Rozmaitości)

    OdpowiedzUsuń