niedziela, 24 maja 2009

Gdzieś rok temu zainteresowałam się fotografią ,kupiłam wtedy swój pierwszy lepszy aparat .I tak się zaczęła moja przygoda z obiektywem.

Teraz już od trzech miesięcy mam drugi aparat ,moją kochaną lustrzankę .

A wczoraj dokupiłam jeszcze super obiektyw Tamron 70-300 macro.





zdjęcie z gogle

I co tu dużo mówić chodzę pstrykam,obserwuje .
I powiem wam jeszcze że jestem nawet z siebie dumna ,zaczynając nie
miałam pojęcia co to jest czas,przysłona i inne takie.A teraz większość ujęć powstaje na manualu i nie są zle .Wiadomo do mistrza mi sporo brakuje ,ale jak na amatora jest dobrze.






















Mam nadzieje że wam się choć troszkę podobały zdjęcia ,jednoczenie uwagi mile widziane .

Aha chciałam wam jeszcze serdecznie podziękować za częste odwiedziny i komentarze które zostawiacie pod postami.
Jesteście wielkie...

4 komentarze:

  1. Do mistrza Ci daleko mówisz, no nie wiem, jestem innego zdania zdecydowanie

    zdjęcia piękne

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jesteś nie mniej jednak wiem co mówie ,ale cieszę się bardzo że ci się podobawszy

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy24 maja, 2009

    Zdjecia bardzo mnie ujęły , szczególnie ptactwa !! naprawdę super . Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia robisz, obiektyw dobry jak czytam o nim, tak więc dobrego zakupu dokonałaś.
    Ja też od niedawna bawię się lustrzanką, jednak jeszcze sporo przede mną.
    Przyroda jest faktycznie bardzo wdzięcznym obiektem do fotografowania. Bardzo lubię takie zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń