wtorek, 26 maja 2009

No co jak już mam ten obiektyw to będę was troszkę zamęczać tymi zdjęciami.
Pamiętajcie jednak o ty że ciągle się uczę .Więc bądźcie łaskawe
Kocham uwieczniać chwile .




Już sobie wyobrażam siebie za jakieś 40 lat (jak Bozia pozwoli) ,siedzącą w bujanym fotelu z kubkiem gorącej herbaty ,wertując kolejne strony mojego grubego albumu ,albumów.
Wspominającą te cudowne chwile ,momenty.



Pewno w tedy życie moje będzie kręciło się tylko wokół wspomnień -więc warto je mieć.




Carpe diem żyj chwilą-



- czas niemożliwy do powtórzenia i odtworzenia.

- Moment, bez którego nie ma przeszłości i z którego rodzi się przyszłość.











ty



I moja piękna siostra z nowym potomkiem w brzuchu










Acha byłabym zapomniała wszystkiego najlepszego teraźniejszym mamusią i przyszłym mamurcą.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy26 maja, 2009

    świetne te zdjęcia , będziesz je z rozrzewnieniem oglądała w tym fotelu bujanym :)) Serdeczności w tym wyjatkowym dniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, zdjęcia świetne, racz nas nimi racz.

    Te dzieciaczki przesłodkie i przeurocze

    Pozdrawiam

    Ps. nie wybrałaś jeszcze kogucika albo przynajmniej nie określiłaś kolorów czekam zwarta i gotowa do szycia

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasandro ,bo nie mam odwagi .Mówiłam ci że wszystkie są tak pięknę że będe szczęśliwa z każdego naprawdę .

    OdpowiedzUsuń
  4. z takimi rozkosznymi modelami łatwo robić dobre zdjęcia ;)
    napisz proszę jaki masz aparat (chyba, że już to pisałaś, ale nie znalazłam), bo mój od niedawna daje mi do zrozumienia, że kończymy współpracę i zaczynam się za czymś rozglądać powoli...
    pozdrawiam,
    ushii

    OdpowiedzUsuń