piątek, 15 maja 2009

Jestem, żyje i do tego jeszcze działam
Ogólnie padam na p....k .
Taka jestem zmęczona ,ale jeszcze tylko jeden dzień i będę ze tak powiem wyrobiona
A niedziela, niedziela -proszę pań to sama przyjemność .
Tak myślę . Choć nie do końca .

Niestety chrzestnemu i dziadkom było nie po drodze ,ale nie będę sobie teraz tym głowy zaprzątać. Uważam że to ich strata .Opuścić tak ważną chwile w życiu dziecka
-
B E Z C E N N E


Końcu to jeden z ważniejszych dni w życiu mojego syna ,i chce tylko tyle aby on był szczęśliwy.

Tyle albo aż tyle .Zobaczymy


u



7 komentarzy:

  1. Fajny chlopak:-)Oj,bedzie lamal serca,o ile juz nie lamie:-)Rzeczywiscie troche przykro,ze ktos z bliskiej rodziny nie moze byc przy synu w tak waznym dniu.Miejmy nadzieje,ze syn nie przejmie sie tym zbytnio.A tobie zycze ,no coz, spelnienia tego ,co zaplanowalas.Aby wszystko poszlo zgodnie z planem i zebys w poniedzialek mogla odpoczac wygodnie na sofie ,milo wspominajac niedziele:-)Pozdrawiam cieplutko.Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Pominę kwestie rodzinne, bo to przykre co piszesz.
    Za to zdjęcia r e w e l a c y j n e!!!!!!!!!!
    Życzę Ci dużo radości i spokoju w tym jakże ważnym dniu.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale za to chrzestna stawi się na miejscu i nie zawiedzie Kamosa

    OdpowiedzUsuń
  4. No Pati to mnie zaszokowałaś .Tak chrzesna nie zawiedzie i jedni dziadkowie równiez obecni ,czyli nie może byc zle.Nie?
    oGÓLNIE DAMY RADY
    Wam kobitki równie dziękuje za komentarz ,a dokładnie za to że chcę się wam zaglądać w moje bardzo skromne progi .


    Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko będzie super.Zobaczysz.Nie przejmuj sie tylko.
    Synek-przystojniak mały.I pamiętaj,że on tego dnia najważniejszy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Doskonale Cię rozumiem. Niedługo mój ślub i też nie będzie rodziny w komplecie... Ale nie warto myśleć o tych, których nie ma, a cieszyć się z tymi którzy są. Na pewno komunia takiego fajnego chłopaka się uda! Nie ma innego wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdjecia:)
    a jak mówi stare porzekadło..z rodziną tylko dobrze na zdjeciu sie wychodzi..:)

    OdpowiedzUsuń