środa, 12 sierpnia 2009

Konkursowo u Alizee

I ja postanowiłam wsiąść udział w konkursie ,a co tam .W końcu zdjęć posiadam co niemiara ,najgorsze jednak było wybranie tego jedynego.
Tym razem konkurs zaproponowała Alizee


Lato kojarzy mi się z usmiechniętą buzią dziecka ,robiącego cos co sprawia mu przyjemnoć.
Zdjęcie przedstawią moja najmłodszą córcie w chwili wielkiego skupienia nad próba ustania na glowie




Oczywicie po kliknięciu na zdjęcie pokarze się nam jego większy rozmiar ,dużo lepie się prezentuje

11 komentarzy:

  1. hahaha fantastyczne zdjęcie!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jacie !!! REWELACJA !!!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki kobitki za to że na was zawsze moge liczyć .Cieszę sie tym samym że zdjęcie się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :D takie naprawdę wakacyjne ;)
    pozdrawiam imienniczkę

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam to zdjęcie,od razu się uśmiechnęłam :D
    Świetne jest,głosuję na nie bez dwóch zdań!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcie super, nagroda murowana.Jestem za!!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kobitki kochane nawet nie wiem co powiedziec .Wiecie że uwielbiam fotografować ,dałam to zdjęcie przewrotnie ,bo jakoś tak mi się wydawało że głównie będzie pokazywana przyroda ,oczywiście rownie piękna ,ale chciałam pokazać radość dziecka ,małego dziecka nie zdolnego do żadnej sesji .Bo przecia taki mały szkrab jest zajęty swoim życiem i na nic mu nasze aparaty .
    To jest życie beztroskie...

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne zdjęcie:) a dzieciak...nie trzeb nic mówić widać na zdjęciu.

    pozdrawiam
    ania

    OdpowiedzUsuń
  9. czyż może być coś bardziej letniego niż letnie morze? ;-))
    kapitalne ujęcie!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te słodkie, czerwone porteczki i mi najbardziej przypadły do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń