piątek, 7 maja 2010

Zakochana w wiośnie

Wiosnę uwielbiam za to między innymi ze zawsze stawia sobie nowe cele zupełnie jak nowy rok.

I tak tej postanowiłam schudnąć troszkę zrobić coś dla siebie samej pożytecznego ,trochę mnie to moje postanowienie denerwuje bo jakoś nigdy nie mogę go zrealizować. Tak bardzo kocham jeść ,

dlatego z tego nigdy nie zrezygnuje mogę tylko zrewolucjonizować mój talerz na którym będzie dużo warzyw ,no i jeżdżę na rowerze znaczy się próbuje ,oj jak dawno na nim nie siedziałam




Swoją droga uwielbiam zapach i smak wszelkich nowalijek tych wiosennych ,są pełno wartościowe nie tak jak te zimowe









Kilka uroków tej niesamowitej pory roku





I rozpoczęłam tez spacery z swoją córcia o rok starszą ,czyli standardzik ale jaki przyjemny.Kiedy denerwowała mnie ta monotonia teraz nauczyłam się ją doceniać .To znaczy ze moje zycie upływa w spokoju swoim codziennym rytmem ,bez przykrych niespodzianek.
Kocham tej spokój






3 komentarze:

  1. Twoja córcia jest taka sliczna,że można patrzec i patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna córeczka ale i domek prześliczny. Bardzo gustowny. A warzywa wiosenne? Pycha. Też uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń