poniedziałek, 17 maja 2010

Spacerkowo oraz rozpoczęcie sezonu grilowego

Jak oglądam pogodę w wiadomościach to wam nie zazdroszczę.Cała Polska w deszczu .A tu rewelacja piękne słoneczko ,zachęca do spacerków.

Pierwsze był spacerek nad morze co by nakarmić kaczuszki i inne ptaszory,córka sobie tak do serca wzięła że obawiałam się czy nam na pewno chlebka starczy na kolacje.
Potem inauguracja sezonu grillowego ,zrobiłam rybkę we foli na szpinaku z dodatkiem czosnku.Po prostu rewelacja dziś na obiadek tez ja powtórzę







Troszke duży ogień jak na początek


























2 komentarze:

  1. Troszkę duży ogień? Czadowe zdjęcie!
    Fajnie i pysznie rozpoczęty sezon grilowy , szkoda, niestety deszcz przerwał biesiady i ugasił ogień ...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy26 maja, 2010

    Już od dłuższego czasu obserwuję bloga, bardzo mi się tutaj podoba:) Może zechcesz wymienić się linkami? Link do Twojego bloga już u mnie jest:) Pozdrawiam serdecznie, Aneta:)

    OdpowiedzUsuń