wtorek, 11 maja 2010

Pech to pech

Ale mam pecha teraz kiedy tak ładnie się zrobiło zamiast gonic po polu to leże i .
cierpię.
Nie wiem nawet dokładnie co mi jest albo dysk albo ponoc jakaś rwa ,ale boli jak cholera .Nie wiedziałam że kręgosłup może tak bolec ,nie mogę się przewrócić na drugi bok ,ni mogę wstać ,nic tylko okropny tępy a nawet miejscami paraliżujący ból.
Mam tylko nadzieje ze jak samo weszło to samo wyjdzie jak mówi mój tata.
Jak myślicie ,miałyście cos takiego dziewczyny .
Leżę więc i oglądam wszystkie blogi ,to przy najmniej ta dobra strona tej przypadłości ,prześledzę was dokładnie
Pozdrawiam cierpiąca.

6 komentarzy:

  1. Anonimowy11 maja, 2010

    Od jakiegoś czasu zaglądam tu, ale jeszcze się nie odzywałam. A dziś muszę napisać, że bardzo Ci współczuję, bo ja znam ten ból! Kiedyś myślałam, że spędzę noc na klamce od łazienki, tak mnie ból sparaliżował. Ale ja chciałam Cię pocieszyć - to mija, Tata ma rację! Tylko trzeba leżeć, najlepiej na twardym, przez dwa-trzy dni, a jak możesz sobie na to pozwolić, to nawet dłużej.
    A w ogóle, jaki już tu jestem - podoba mi się u Ciebie na blogu:)
    Zdrówka życzę, Marta z Lublina

    OdpowiedzUsuń
  2. mi kiedyś jakiś patafian ortopeda bez przeswietlenia powiedzial ze mam kregoslup w czesci lęzwiowej skrzywiony i gdzies tam coś uciska na nerwy i bedzie bolec...niedawno robilam przeswietlenie i okazalo sie ze nie skrzywiony a przeciążony i trzeba ćwiczyć i wzmacniać mięśnie kręgosłupa...masakra bo niczego tak niecierpie jak wysiłku fizyczno-sportowego;)
    trzymaj sie, wiem ze boli jak cholera ale musi przeciez przejść!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo współczuje:( ja mam problemy z górnym kręgosłupem, życzę Ci powrotu do zdrówka:) pozdrawiam serdecznie, a tymczasem ide poczytać dalej i pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuję Ci bardzo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ło matko !!! Wyobrażam sobie ten ból niemiłosierny !!! Współczuję przeogromnie i życzę szybkiego powrotu do zdrówka !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki dziewczyny za pocieszenie,przyda się Dzisiaj ma przyjśc jakis masażysta zobaczymy co powie ,tymczasem nadal boli ,dobrze że moge stukać w klawiature

    OdpowiedzUsuń