sobota, 26 września 2009

Podziękowania

Chciałam ogromnie podziękować Kasandrze za wyróżnienie jakim mnie obdarzyła .Nie wydaje mi się ze na nie zasługuje ,nie mniej jednak strasznie dziękuje .



Ciesze się bardzo kochana ,znaczy ze lubisz do mnie wpadać i podglądać ,słuchać tego co w danej chwili chce przekazać .Co czuje .Jeszcze raz wielkie dzięki .Czasami się tak zdarza ze kogoś obdarzamy sympatia nie znając go jednocześnie ,i w tym wypadku tak było .Od razu poczułam nić sympatii do tej dziewczyny ,nie wiem może to podobny wiek,a może coś innego .Zresztą nie ważne .
To dla ciebie ,sama zrobiłam więc przymróź oko .

2 komentarze:

  1. Jeju ja nie wiem co powiedzieć znaczy napisać ... zamurowało mnie dosłownie ... wlepiam me ślipięta w ten cudny obrazek dla mnie ... a i owszem mrużę oko ale wyłącznie dlatego, że tam łezka się jakaś kręci ... bardzo Ci dziękuję, bardzo, bardzo, bardzo ...

    Uwielbiam bywać u Ciebie, a tym wyróżnieniem chciałam między innym wyrazić to co Ty opisałaś ...

    żałuję bardzo, że tak jesteśmy od siebie oddalone ...

    Całuję i ściskam mocniutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co moja droga ,prawde napisałam tylko i wyłącznie zresztą .Miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń