wtorek, 1 września 2009

Matoły do szkoły

bo osły już poszły.


Tak zaczęłam i ja szkołę ,kurde Szwecki wcale nie jest taki prosty ,jeszcze dołączyłam po trzech tygodniach to zaległości że he,he.Ale wiem że dam rade ja jak sobie cos postanowię to doprowadzę to do końca ,jeśli tyko jagoda mi pozwoli.


Wczoraj miałam handre.A Co Robi w tedy kobiecina .Nio nie wiem jak wy ale ja mam dwa przepisy .
Pierwsze latam po sklepach co by se humor oprawić ,lub sprzątam .
Ubieram się w jakie fachmany i latam na ścierze .Wczoraj wlanie wybrałam ta druga opcje.Więc posprzątałam na błysk salon i obłociłam go aby wam za prezentować .Dużo jeszcze będę zmieniać ale ot co jest na razie



















Ato gdy ciemno się robi w kurniku


11 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie, tak naturalnie, czysto, aż się chce odpoczywać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny salon z pięknym widokiem z okna!
    Gratuluję chęci nauki języka!Będę trzymać kciuki za postępy :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie u Ciebie !!!

    Wiesz co ja chyba pójdę za Twoim przykładem bo chandrę mam też więc jutro będę jeździć na ścierze i ja ... a co ...

    Nie ma to jak se dać wycisk

    Gratuluję rozpoczęcia nauki i życzę samych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w nauce Ci życzę.I wytrwałosci.
    Bardzo przyjemny salonik.I wysprzatany na błysk!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny salonik :) bardzo :) ciepły i przytulny :)
    Powodzenia w szkole! Na pewno świetnie dasz sobie radę, choć nie wyobrażam sobie opanować ten dziwny język (choć zdolności lingwistyczne posiadam to wydaje mi sie że to przerażająco trudny język)
    Pozdrawiam :) trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz bardzo przytulny salonik w naturalnych barwach.Napewno przyjemnie sie przesiaduje na tej kanapie przy blasku swiec:-).Ja takze,gdy lapie mnie przygnebienie sprzatam.Jak sie czyms zajme ,to zapominam o troskach.A kiedy koncze,jestem na tyle padnieta,ze marze o goracej kapieli i lozku:-)Powodzenia w szkole!Trzymam kciuki:-)Pozdrowionka.Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje kobitki za wsparci . Teraz to juz pewna jestem że dam rady z wami zawsze..........

    1).ELLE -To prosty język jest podobno mało gramatyki i tych innych pierdoszek,więc ty na pewno opanowałabyś go do perfekcji.

    2)AAGAA- Dziękowac ,dziękować

    3)KASANDRA- no to do roboty ,ubranko już masz od emnie a reszta do ciebie należy.Nic tak nie uspokaja jak wycisk aż dupa boli

    4)PAULA71- Tyko nie puszczaj tych kciuków,licze na ciebie

    5)IILOKA-równie dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  8. Sympatyczny masz salon, taki lekki w tej bieli, ale widok za oknem bossssski.
    Też trzymam kciuki za szwedzki (kiedyś też próbowałam się nauczyć, ale jak mi się mój własny w 'stopięćdziesiąt' powykręcał, odpuściłam sobie ;-)
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w szkole, znaczy się w nauce języka!!!
    Piękny salon!Marzenie ....
    Pozdrawiam optymistycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Handry nie miałam ,ale dziś też odbębniłam gruntowne porządki . Wykorzystałam pierwszy dzień szkoły Tuśki. Przytulniasty salonik posiadasz ,zwłaszcza w blasku świeć prezentuje się uroczo.
    Powodzenia w nauce!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie u Ciebie, salonik jest przytulny i bardzo, bardzo podobają mi się ściany w delikatne paski... to jakaś tapeta? sama bym u siebie coś takiego zrobiła na ścianie...

    OdpowiedzUsuń