piątek, 24 kwietnia 2009





Zbliża się wielkimi krokami dzień komunii mojego syna.


Powiem wam ze trochę się obawiam,sama nie wiem czego.Chyba tego całego przygotowania,bo wszystko będę sama robić .Wiem mogłam iść na łatwiznę i zamówić gdzieś w restauracji ,ale tego nie uznaje .Wydaje mi się ze nie ma w tedy atmosfery ,dom nie przesiąka przygotowaniami.


Więc troszkę pracy przede mną ,jedyne co już mam to zaproszenia,oczywiście własnoręcznie robione,no bo jak inaczej







Teraz będę myśleć nad menu ,może wy macie jakieś sprawdzone przepisy

2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia w przygotowaniach! To nie lada wyzwanie, robić wszystko samemu... ale też pewnie bym tak zrobiła ;P dekoracje komunijne, na stołach kwiatki typu konwalie, białe tulipany, niektórzy za siedzeniem dziecka "komunijnego" wieszają obrazek święty :)
    Co do menu, to nie mam pojęcia, ale na pewno zaserwowałabym tort ^^ Pozdrawiam!
    P.S. Wyróżnienie na mym blogu jest dla Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To mnie zaskoczyłaś .Dziękuje ci pięknie

    OdpowiedzUsuń