wtorek, 7 kwietnia 2009

Przeglądarka - to będzie nowy cykl na moim skromnym blogasku .Poświęcony Wam ,temu co robicie ,jak robicie .Postaram się dobrze oddać charakter waszych prac,w skrócie przeglądnę doszczętnie wasze blogi.


Na drugi rzut (pierwsze opisałam Jagodowy zagajnik na moim drugim blogu) pójdzie PM


Kiedy zaczynała swoją przygodę z blogowaniem w październiku 2008 roku,nie sądziła zapewne że jej strona nabierze takiego rozpędu.Sugerowała nawet że talentu do pisania nie posiada ,co jest oczywiście nieprawdą.


Moje odczucie jest takie że posiada talent do zamieniania wszystkiego czego się dotknie w niecodzienne ,nietuzinkowe skarby np.słoik do ogórków kiszonych(kiedyś bym go wywaliła a teraz dwa razy się zastanowię )
Przede wszystkim ma ogrom pomysłów czego niestety mi jakoś brakuje.
Szaleni podziwiam to co robi .Jest dla mnie inspiracją ,nawet na pierożki się dałam namówić ,choć za lepieniem nie przepadam.Mój M był za to szczerze zachwycony.
Sama jestem ciekawa która z Was będzie następna na tapecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz