środa, 21 kwietnia 2010

Z wizyta w ojczystym kraju

Znowu miałam mała przerwę ale ona była akurat spowodowana moim wyjazdem do polski .
Spędziłam tam tydzień ,ale jak wiecie co dobre szybko się kończy.Było wspaniale ,do czasu tej okropnej tragedii ,która się wydarzyła ,później jakos wszystko zeszło na dalszy plan
Nie będę się tu rozpisywać o żalu i smutku bo to wszyscy wiedzą .
Przejdę więc dalej ,potem oczywiście miałam mały problem z powrotem do domu ,ponieważ zawsze panicznie się bałam samolotów ,teraz to już chyba nie wsiądę,więc wybrałam drogę morską ,musiałam uprosić mojego M ,a nie było mu to na rękę .Samolotem bowiem niecałe dwie godziny a promem oj ,jo,joj.
Sumasumaru udało się ,już sama nie pamiętam kiedy ostatni raz jechałam pociągiem a tu tłukłam się 9godzin ,potem czekanie ,prom 18 god i w domku.Jechaliśmy od godziny czwartej trzydzieści w środę do piętnastej w czwartek .Ale jak ktos ma schizę no to musi cierpieć.
Czego to ja nie robiłam w Polsce ,właściwie to przez ten tydzień nie wyszłam poza granice swojego ogródka,wiecie że pracy zawsze ogrom a co dopiero jak się ma tak mało czasu.
Dopieściłam troszkę moją kuchnie ,układałam ,przestawiałam,nie na darmo bowiem taskałam w torbie zegar i lampę.Oczywiście przez moją glupote stłukłam szybkę ale co tam jest i wisi sobie







Drabinkę sama zrobiłam no to jestem zniej dumna ,jeszcze dużo pracy ale robi się coraz milej .
Żeby mocniej poczuć wiosnę ,kwiaty upycham gdzie się da



Dobrze że nie widziałyście miny mojego M gdy stłukłam starą szybę i wyciągałam samą rame a potem powiesiłam ją na ścianę ,skwitował to słowami ,,chyba oddam cię na leczenie,,. Zastanawiam się tylko czy jest sens ,pieniędzy szkoda bi mi już nic nie pomoże ,zresztą nie tylko jego ,albowiem każdy kto tylko przychodził miał cos do powiedzenia.
Dobra kończę następnym razem pokarze ślamazarne prace remontowe .

P.S. Cieszę się że jestem znowu z wami.

3 komentarze:

  1. Oj Kochana my też się cieszymy że jesteś z nami !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,że wróciłaś.Ładnie u Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemny kącik, drabinka rewelacja :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń