środa, 17 marca 2010

Nie ma chyba nic przyjemniejszego niż taki poranek .Z kawusią w ręku oraz interesującą gazetką ,zasiadłam w fotelu wertując namiętnie kolejne kartki .Coś niesamowitego,przepiękne wnętrza ,wspaniałe zdjęcia .Mam tylko małe wyrzuty sumienia ze córcie zaprowadziłam do przedszkola a ja sama leniuchuje .

Ale przecież jakoś roboczo zagospodaruje ten dzień ,a jej wynagrodzę popołudniu.

Na razie zmykam oglądać wasze blogi i wertować do końca gazetkę .

Miłego poranku życzę .




4 komentarze:

  1. Zastanawiałam się czemu zniknęłaś tak nagle... :/ będzie dobrze! życzę Ci tego z całego serca!
    A ja dziś delektowałam się obrazkami z Vakre 2-2010 :))) wielkanocne klimaty, hmmm pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że już jesteś :))
    Oj, ja też uwielbiam takie chwile i zupełnie nie robię sobie wyrzutów, że leniuchuję ;-)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje za odwiedziny dziewczyny A co do twojego pytania Dag-esz to czasami czas tak nam dzień układa że nie ma miejsca na niektóre przyjemności .No i najzwyklej w świecie łapła mnie handra ,a w tedy to wiesz jak to jest

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Miłe takie chwile z kawusią i gazetką.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń