piątek, 30 października 2009

O wszystkim i o niczym

Przez tydzień zrobiłam sobie wagary więc miałam chwilkę na przyziemne sprawy.Próbowałam odgruzować dom ,nie łatwo było .

W czwartek byłam w przedszkolu na feście ,miałam nadzieje że będę mogła mój szwedzki wprowadzić w życie ,niestety było tyle rodaków ze się nie udało ,może następnym razem

Tu grupa w komplecie

Kiedy inni śpiewali nasze dzieciaki postanowiły tańczyć

Mielimy okazje wypróbować potrawy z innych państw,bo każdy miał
zrobić jakiś specjał.Ja się nie popisałam bo zrobiłam bigos ,ale zapomniałam ze większość z nich nie może jeść ,potraw które zawierają choć troszkę mięsa z świniaka.No cóż zostało mi na drugi dzień na obiad.

Tu podczas zabawy






Ogólnie było sympatycznie.
Mam do was kochane jeszcze prośbę ,o tóż chcę przemalować na biały ewentualnie lekko szarawy kolor swoje meble w salonie ...........i nie wiem jak się do tego zabrać .Wy jesteście specjalistami od tego typu rzeczy ,to poradźcie mi jaką metoda to zrobić ,co i jak,jakie farby najlepiej kupić
O to one,będę wdzięczna za każdą pomoc .


7 komentarzy:

  1. Czyli imprezka udana :))
    Jeśli chodzi o meble.. jeśli są w okleinie (jeśli dobrze widzę) to chyba najlepiej byłoby je pomalować matową emalią - wodorozcieńczalną, bo obawiam się że żadna emulsja nie będzie się tego na dłuższą metę trzymać. Akryl też będzie Ci złaził..
    Powodzenia i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna imprezka, też czasem lubię te przedszkolne, choć u mojej córy są straszliwie męczące, za dużo atrakcji (konferansjerka, zabawy, dmuchany zamek, kucyki, wata cukrowa, dla rodziców grill, dzieciaki głupieją od nadmiaru wrażeń).

    Co do malowania powłok śliskich mogę Ci doradzić podkład np. fluggera wodorozcieńczalny, malujesz tym np. takie śliskie meble, odczekasz 24 h i malujesz farbą właściwą, np. akrylową. W ten sposób malowałam drzwi do pokoju, z jakiejś obrzydliwej płyty, oklejone jakimś drewnopodobnym dziadostwem.
    Zapytaj w sklepach specjalistycznych bo być moze nie tylko flugger ma takie preparaty.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Na meblach kochana Eluniu to ja sie nie znam nic a nic, więc doradzać absolutnie nie będę ...

    A wagary potrzebne a jakże, no i imprezka super, dzieciaczki szalały, super ...

    OdpowiedzUsuń
  4. No powiem jedno impreza... super.. na bigos zrobiłaś mi chrapkę :):):) muszę zrobić :) a co do malowania to zachęcam do odwiedzenia ITY np pościk : http://jagodowyzagajnik.blogspot.com/2009/10/sypialniane-zmiany.html
    dla mnie ona jest GURU :) A teraz buziaki i mykam bo szkraby wzywają

    OdpowiedzUsuń
  5. polecam albo fluggera, tak jak alizee, albo benjamina moore do drewna i metalu, nie będzie obłaził z okleiny na pewno, a ma piękne matowe kolory, nie jest tani ale za to doskonałej jakości i trwały...

    OdpowiedzUsuń
  6. Udana impezka była :)

    Pozdr Aa

    OdpowiedzUsuń
  7. Eluniu odezwij się !!! Martwię się !!! Co u Ciebie ????

    OdpowiedzUsuń