środa, 3 czerwca 2009

Babulce kochane czas się z wami pożegnać na dwa miesiące całe.Nie wiem jak wytrzymam bez codziennego zasiadania przed kompem z kawka i przeglądania waszych blogasków .Masakra to będzie istna ,ale mam juz plan poświęcenia się innym zajęciom .Więc moze jakoś wytrzymam .


Juz mamy wszystko spakowane do autka więc jutro koło pierwszej wyruszamy do Polski .


A przed nami 18 nasto godzinna podróż promem przez głębiny naszego Bałtyku .


Mam nadzieje ze wiatru nie będzie bo nie chce juz przezywać tego samego co w grudniu,mieć strach przed oczami i modlić się .Wiadomo jak trwoga to do Boga .Kabinkę mamy superaśną w każdym razie więc myślę ze zleci jak z bicza trzasnął.






Ale , najbardziej się obawiam podróży przez Polandie ,prawie 700kilometrów ,pewno zejdzie nam jakieś 12 godzi. Jakoś zawsze mam obawy jak moje młodsze dziecko to zniesie ,jednak to kupa czasu w foteliku ,powiedzmy sobie szczerze w pozycji nie najwygodniejszej.


Będzie dobrze myślę sobie.Bo jak ma byc inaczej .Jeszcze raz was gorąco pozdrawiam .
Acha bo czekam na jakąś wiadomość z pantscrimem ale jeśli dzisiaj do godzi 22 nikt mi jej nie prześle to i tak z pośród osób zostawiających komentarz pod postem wylosuje nagrodę .A co ,taka jestem

9 komentarzy:

  1. Nie ma to jak powrót do domu ^^ ja jak płynę promem to śpię - aby tylko nie czuć tego kołysania, raz już przeżyłam sztorm i nie to żebym się bała... całą drogę było mi tak niedobrze i ... masakra jednym zdaniem. Nic jak tylko życzę miłej i szybkiej drogi w nasze strony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie upilnowałam 1099 wejścia na Twój blog.Szkoda.
    Życzę Ci kochana szczęśliwej podróży i na pewno będzie dobrze.Masz rację,nie może być inaczej.
    Pozdrawiem Cię bardzo gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwej podróży życzę i już tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwej podróży i wrażeń moc w kraju . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. No to miłej i nieuciążliwej podróży życzę !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwej podróży :)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również życzę szczęsliwej podróży i miłego pobytu w kraju :-))))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. szczęśliwej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłego pobytu w kraju życzę!

    OdpowiedzUsuń