poniedziałek, 7 czerwca 2010

Po pierwsze dziękuje Elisse za pomoc w zmianie rozmiaru zdjęć i reszty .
Moja droga jesteś wielka ,mimo tylu swoich zajęć znalazłaś czas by takiej sierocie jak ja pomóc
Jeszcze raz wielkie dzięki .
No to teraz jak moje zdjęcia są już takie duże to muszę parę pokazać .Wczoraj ,tu w Szwecji obchodziliśmy NATIONALDAG  czyli MIEDZYNARODOWY DZIEŃ .Wybraliśmy się więc na spacer obejrzeć to i owo ,można było wypróbować jedzenie z różnych stron świata ,były tańce ,choć nie bardzo wiem jakie. Ogólnie bardzo sympatyczny dzień a pogoda po prostu marzenie ,życ nie umierać

Atu piękno otaczającej nas przyrody

1 komentarz:

  1. Ja też "powiększyłam" swojego bloga:) Teraz zdjęcia fajnie się ogląda. Twoje sa piękne. Troszkę Ci zazdroszczę Szwecji, jak bym miała wybierać miejsce zamieszkania to z całego świata wybrałabym Skandynawię właśnie..
    Twoja córeczka ma przecudne loczki!! Jest urocza!! Pozdrawiam bardzo słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń